Aktualności gastronomiczne

„Sprzedaż w gastronomii. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem” – nowa książka Jana Mołoniewicza

sprzedaż w gastronomii jan mołoniewicz

„Sprzedaż w gastronomii. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem” to tytuł nowej książki Jana Mołoniewicza. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim – jak więcej na sprzedaży zarabiać.

Książka „Sprzedaż w gastronomii. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem” w uporządkowany sposób poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu gastronomicznego.  Z książki poznasz między innymi:

  • techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości,
  • dowiesz się jak zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania,
  • jak przygotowywać menu – zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej, by efektywnie wspomagało proces sprzedaży,
  • nauczysz się ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu,
  • dowiesz się jak budżetować i rozliczać promocje, by były zyskowne,
  • jak szkolić personel pod kątem efektywności sprzedaży.

Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych, a jego doświadczenie akademickie i praca doradcy biznesowego są gwarancją, że przedstawione rozwiązania oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na rynku. Książkę możesz kupić tutaj: https://sprzedazwgastronomii.moja-gastronomia.com

 

Kup poradnik w ofercie promocyjnej na start sprzedaży i odbierz cały pakiet materiałów na temat zarządzania sprzedażą w gastronomii. Szczegóły na stronie sprzedażowej: https://sprzedazwgastronomii.moja-gastronomia.com

Autor książki Jan Mołoniewicz robi także szkolenia i kursy z zakresu otwierania lokalu gastronomicznego: sprawdź kurs manager lokalu.

[Głosów: 1   Average: 5/5]
Call Now Button