Książki gastronomiczne

Sprzedaż w gastronomii (cz.1 i cz.2) – Jan Mołoniewicz

jak zwiekszyc sprzedaz w gastronomii książka

Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem

Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim – jak więcej na sprzedaży zarabiać.  Umiejętność efektywnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. A ten poradnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, by sprzedaż była jak najbardziej skuteczna.

Poznasz:

  • najskuteczniejsze techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości,
  • sposoby wywierania wpływu, które stosują specjaliści także w innych dziedzinach handlu i usług oraz jak je skutecznie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez.

Dowiesz się, jak:

  • dostosować i zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania,
  • przygotowywać menu – zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej, by efektywnie wspomagało proces sprzedaży,
  • ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu,
  • prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na większe zamówienia,
  • tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać,
  • szkolić i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży.

Na zakończenie wykonasz też obszerny audyt przygotowania sprzedażowego swojego lokalu i  sprawdzisz, jakie działania możesz wdrożyć lub poprawić, aby podnieść skuteczność sprzedażową na wyższy poziom.  Kup poradnik i zastosuj opisane w nim metody i techniki. Dzięki temu Twój lokal będzie generował wyższe obroty i zyski, a ty będziesz miał większą satysfakcję z jego działalności i mniej stresu.

Zostaw komentarz

komentarze

Call Now Button