Dla fanów sportu koniec lata oznacza początek najlepszego okresu w całym roku- początek rozgrywek piłkarskich. Dla restauratorów to też może być złoty sezon, gdy tylko ich lokal będzie przyjazny kibicom, którzy uwielbiają spotykać się na meczu przy piwie.
Aby jak najbardziej wykorzystać natężenie ruchu w lokalu restauratorzy powinni skoncentrować się na oferowaniu gościom przekąsek i posiłków, które będą smakowały do kufla zimnego piwa. Dobrym pomysłem są wszelkie panierowane, smażone, pieczone części z kurczaka, np. udka, skrzydełka czy nuggetsy z piersi, podawane najlepiej w większej ilości- dla całego stolika. Nie powinno się zapomnieć o przekąskach na stół takich jak paluszki, chipsy, popcorn np. złożone w zestawy, aby wystarczyły dla wszystkich.
Oto jak można wypełnić całą salę gości podczas sezonu piłkarskiego:
-
Oferuj także zdrowe przekąski
W ten sam sposób w jaki goście szukają restauracji ze zdrowszymi opcjami w menu, tak samo mogą szukać miejsca gdzie napić się piwa, gdzie przekąski z frytownicy nie będą jedynymi podawanymi w tej knajpie. Zaproponować gościom można na przykład koreczki z łososia faszerowane serkiem twarogowym, lub malutkie kolorowe kanapki na jeden kęs. Świetnie sprawdzą się świeże lub pieczone warzywa krojone w paski z dipem jogurtowym.
-
Skup się na dipach
Wśród popularnych przekąsek wysokie miejsce zajmują smażone i pieczone kąski kurczaka. 54% konsumentów zamawia je gdy są dostępne w karcie. Cenionymi przekąskami są quesadillas (37%) lub po prostu frytki (68%). Jednym ze sposobów, w jaki restaurator może zadbać o interesy „przy okazji” spotkań przy meczu są nowe i ekscytujące sosy do dań, czyli tak zwane dipy. Najbardziej na topie są sosy robione na miejscu w knajpie. Może to być domowy ketchup, sosy miodowo- musztardowe, buffalo, salsa chili. Właściciele restauracji mogą się jednak wyróżnić proponując nieznane, unikalne lub etniczne dipy jak np. tajskie chili, lub sos Sriracha.
-
Łącz klasykę z innowacją
Propozycja czegoś nowego i unikatowego może być udanym sposobem na zwiększenie sprzedaży czegoś co już podajemy od dawna. Korzystając z przykładu kurczaka: skoro goście znają go, kupują i jedzą ze smakiem chętnie sięgną po coś nowego związanego właśnie z nim. Restauratorzy mogą więc coś znanego w zupełnie innej odsłonie jak np. skórki z ziemniaka faszerowane kurczakiem, serem i warzywami. Jest kurczak? Jest, więc z pewnością sięgną po te przekąski goście, którzy kupowali go poprzednio w innej formie, a niekonwencjonalny sposób podania zachęci też zupełnie nowych gości, którzy przypadkiem wybrali tą restaurację.
Pizzeria Aubree to sieć z lokalizacjami w Michigan. Podaje między innymi Coconut Grove Chicken Sticks, dzięki któremu stali się sławni. To właśnie świetna przekąska na spotkanie dla znajomych przy kuflu piwa, a mianowicie pierś z kurczaka pokrojona w podłużne paski nadziana na szaszłyk pokryta kokosową skorupą, podawane z chutney z mango i słodkimi sosami chili. Proste prawda?
Gdybyś potrzebował porad pod kątem marketingu i promocji Twojego lokalu, zapraszamy do kontaktu: link
Zostaw komentarz