Olek

Grupy członkowskie

Nie znaleziono grup.

Dodaj komentarz

  • A jeśli mam lokal samoobsługowy, klient sam podchodzi i zamawia i płaci i także po przygotowaniu klient sam odbiera swoje danie sztucce i serwetki to też takie dania mogę mieć na 5% ??

    • Musiałbyś zadać pytanie Ministrowi, choć czytając uzasadnienie to może się przyczepić do owego przygotowania dania na talerzu. Interpretacja została wydana do tego konkretnego przypadku: “sprzedawcy w szczególności nie oferują menu dostępnego w danym dniu, a obsługa ma charakter bierny (sprzedawca nie stara się dopasować oferty do oczekiwań klienta, nie oferuje pomocy w wyborze dań, ewentualnie udziela informacji na życzenie klienta). Przygotowywanie w podgrzewaczach (bemarach) dania są dostarczane w sposób ogólny, tzn. nie są przygotowywane na życzenie konkretnych klientów, na zamówienie, a jedynie wykładane w sposób podobny jak towar na półkach sklepowych.”

  • Sprawa jest opisana dosyć ogólnikowo, ale gdyby sytuacja dochodziła do ekstremum i goście tego lokalu nagminnie zamawialiby tylko herbatę, można by spróbować wariantu wysokiej ceny na herbatę, powiedzmy (w przeliczeniu na pln) 24zł… ale dopisać wybraną przystawkę gratis, lub jako zestaw. Być może lokal swoim profilem podchodzi właśnie pod picie herbaty, lub obsługa nie jest przeszkolona wystarczająco, by potrafić sprzedać produkty cross-sellingowe. Możliwości nieskończoność.

  • “4. Obok nazwy potrawy musi znaleźć się wykaz wszystkich produktów, jakich użyto do jej przygotowania z wyraźnym zaznaczeniem alergenów. Np.: pizza frutti di mare: mąka (zawiera gluten), woda, sól, drożdże, sos pomidorowy, skorupiaki (kraby, homary, langusty), mięczaki (przegrzebki, mule, ostrygi).”
    Naprawdę? Nigdy się nie spotkałam z ujawnianiem wszystkich składników dań, w przypadku pizzy są zwykle podawane nazwy dodatków, ale głównych składników dań nigdy w restauracjach nie widziałam

    • No to są efekty oderwanych od rzeczywistości “unijnych rozporządzeń”. To akurat obowiązuje od 2014 roku dopiero, więc mogłaś nie wiedzieć. Pytanie co z tajemnicą zawodową, przepisami kucharzy przekazywanymi z pokolenia na pokolenie?

  • Podany link jest do zwykłych abonamentów, a nie firmowych. Czy wykupując abonament muszę kupić specjalny dedykowany publicznemu odtwarzaniu czy wystarczy zwykły?
    Różnica cenowa jest spora, dla porównania najtańszy abonament w ncplus to 21zł, a w wersji dla firm kosztuje on 199zł netto.

  • W październiku zadzwoniłam do firmy “Managero” , aby dowiedzieć się jakie są wymogi i jak wygląda procedura związana z uruchomieniem małej masarni w ramach MOL. Skierowano mnie do Pani Emilii. Od samego początku Pani Emilia służyła mi bardzo fachową poradą, cierpliwie i wyczerpująco odpowiadała na moje pytania. Wcześniej dzwoniłam do innych firm zajmujących się projektowaniem masarni, ale już na wstępie zniechęcano mnie warunkami, jakie będę w przyszłości napotykać. Odniosłam wrażenie, że robią projekty “pod weterynarię”, a nie pod klienta.
    W Waszej firmie było inaczej. Pani Emilia powiedziała, że mogę wystąpić o odstępstwa (jeżeli mój lokal nie spełnia wymogów) o czym nie wiedziałam. Zaproponowała mi, że może w moim imieniu załatwić formalności, co było dużym plusem, bo nie mam
    doświadczenia w tym temacie. Finalnie jednak projektu nie zamówiłam, ponieważ okazało się (po przesłaniu rzutów kondygnacji), że lokal, którym dysponuję nie spełnia wymogów powierzchniowych, żeby otworzyć zakład i sklep przyzakładowy.
    Jestem bardzo wdzięczna Pani Emilii za poświęcony czas. Życzę firmie więcej takich ludzi, którzy w podobny sposób podchodzą do klienta.

  • Jedyna firma projektowa godna polecenia w regionie!!! Od samego początku współpraca przebiegała bez żadnych komplikacji- pracownicy wykwalifikowani – bardzo dobre podejście do klienta. O wszystkim informowanie mnie. Naprawdę szczerze moge polecić! Jeszcze nie spotkałam się, aby ktos tak dobrze obsłużył nasza firmę.

  • Polecam ! Pani Emilia ma bardzo dobre podejście do klienta . Podejście ma bardzo indywidualne – i doradza naprawdę fajnie i kompetentnie. Dziękujemy bardzo .

  • Jestem nowym klientem i z czystym sumieniem moge Państwa polecać. Znakomici fachowcy, znający się na swojej pracy.

  • Z Panią Emilią spotakilismy się przy okazji relalizacji jednego z Moich projektów i z czystym sercem polecam, w pełni profesjonalne pdejście do tematu jak i do klienta, wszystko zrobione od A do Z bez jakichkolwiek problemów. Bradzo duża wiedza którą Pani Emilia potrafi wykorzystac w praktyce i wdrożyć w życie. Kontak z klientem na najwyzszym poziomie, napewno nie jest to ostatni projekt ktory poprowadzi własnie Uniglob. Pozdrawiam Serdecznie

  • Pan Emilia posiada ogrom wiedzy która idealnie przekłada się w praktykę i realizację założonego celu w danym projekcie. Wszystko zrobione rzetelnie,na czas i na najwyższym poziomie. Informowanie o każdym szczególe , napotkanym problemie aby rozwiać wszelkie wątpliwości co finalnie daje niesamowity efekt. Perfekcyjna obsługa i podejście do klienta. Szczerze polecam wszystkim skorzystanie z usług, nikt się nie zawiedzie.

  • Najlepsza firma w regionie. Projekt wykonany na czas i dokładnie tak jak sobie wymarzyłam!! Jestem mega szczęśliwa że wybrałam własnie usługi firmy UNIGLOB. Pani Emilia ma niesamowite pomysły ,które świetnie wypadły w rzeczywistości. Jestem bardzo zadowolona. Odsyłam każdego do Waszej firmy. Polecam!!! 🙂

  • Polecam kontakt z Panią Emilia. Konkretna i fachowa pomoc od A do Z . Sumiennie podchodzi do klienta poświęcając sporo czasu, aby wszystko wyszło należycie. Bardzo dziekuje za pomoc !

  • Z czystym sumieniem mogę poleci firmę Uniglob. Współpraca z pania Emilia bezproblemowa, fachowe doractwo, ogrom pomysłów.Perfekcyjna obsługa i podejście do klienta ☺️ Pani Emilio jeszcze raz dziękuje za pomoc i współpracę ☺️

  • Współpraca układa się z Panią Emilią bardzo dobrze. Fachowa i rzeczowa pomoc w każdej sprawie związanej z lokalem gastronomicznym. Z czystym sumieniem mogę polecić innym. O tak dobrego fachowca ciężko. Pozdrawiam serdeczenie 🙂

  • Jestem dość ciemny w tych sprawach i wciąż nie wiem z czym się je ten kod QR, ale dzięki za pokazanie jak go mogę wykorzystać! Pozdrawiam!

  • Świetny zbiór. Na pewno zapoznam się szczególnie z tymi piwami, których jeszcze nie znam. 😉

  • […] Wydaje się to oczywiste, ale wiele restauracji nadal nie ma programów lojalnościowych. To jest podstawowa psychologia: ludzie częściej odwiedzają nas ponownie, jeśli dostaną darmowe rzeczy. Programy lojalnościowe w restauracjach mogą zwiększać odwiedziny nawet o 35% ! Więcej o programach lojalnościowych pisaliśmy tutaj. […]

  • No właśnie siedzę i się zastanawiam, bo poszedłbym sobie na piwo do baru. 😀
    Czyli mogę iść.

  • Moim zdaniem każdy kto chce otworzyć restaurację powinien odbyć taki kurs 🙂

  • Na pewno pomoże dobry system do zarządzania projektami, dzięki któremu można świetnie zorganizować pracę zespołu 🙂

  • Zamontowałem TV w małym bistro (10 miejsc) co prawda za barem, ale nie mam zaplecza, tylko salę i kuchnię. Nie zatrudniam pracowników, tylko pracujemy z żoną po ok 10 godz dziennie, więc TV jest bardziej dla nas niz klientów. Zresztą w moim bistro klienci jedzą szybką kanapkę lu b zabierają na wynos. Oglądam w 90% TVN24, czasem prog kulinarny czy Planette. Kategorycznie nie puszczam prog muzyczno-rozrywkowych. Czy muszę płacic tantiemy ZAiKSowi ???

  • Co za idiotyczne argumenty. Większość gastro utrzymuje się właśnie z niedzieli. Poza tym co to znowu za ograniczenia? Jak chcę zjeść rosół ze schabowym w niedziele a ktoś chce mi go sprzedać to czemu nie możemy mieć do tego prawa? Kolejny absurd w tym kraju.

  • Dla uściślenia w szczególności “f”:

    jeżeli nie masz na opakowaniach ( zwykły karton) własnego loga a pakujesz w te opakowania własne wyroby( np samodzielnie wytworzoną/wypieczoną pizzę ) i je wprowadzasz na rynek, jeżeli nie odsprzedajesz, nie pakujesz wyrobów innych producentów,tylko własne wyroby, nie spełniasz wymogów dalszych podpunktów to nie rejestrujesz się w BDO ?

    źródło: http://www.biosystem.pl/definicja-wprowadzajacego.html

    Wprowadzający produkty w opakowaniach:

    – Wprowadzającym produkty w opakowaniach jest przedsiębiorca wykonujący działalność gospodarczą w zakresie wprowadzania produktów w opakowaniach do obrotu, w szczególności:

    – wprowadzający do obrotu produkty w opakowaniach pod własnym oznaczeniem, rozumianym jako znak towarowy (ustawa prawo własności przemysłowej Dz.U. 2013, poz. 1410 oraz 2015, poz. 1266, 1505 i 1615) lub pod własnym imieniem, nazwiskiem lub nazwą, których wytworzenie zlecil innemu przedsiębiorcy,
    – pakujący produkty wytworzone przez innego przedsiębiorcę oraz wprowadzający je do obrotu,

    – prowadzący jednostkę lub jednostki handlu detalicznego o powierzchni handlowej powyżej 500 m2, w których są sprzedawane produkty pakowane w tych jednostkach,

    – prowadzący więcej niż jedną jednostkę handlu detalicznego o łącznej powierzchni handlowej powyżej 5000 m2, w których sprzedawane są produkty pakowane w tych jednostkach.

  • Dzień dobry, jestem zainteresowana opracowaniem I wdeożeniem procedury dobrej praktyki higienicznej z elementami systemu HACCP. Przedmiotem działalności jest przygotowywanie żywności w ponieszczeniach używanych jakobprywatne domy mieszkalne.

  • Dobry poradnik, dużo uporządkowanej praktycznej wiedzy. Wartościowa lektura jak się otwiera pierwszą knajpę i jak się ma już trochę doświadczenia

  • Jak się nie ma doświadczenia w gastro, to wydaje się niemożliwe, że te wszystkie opisane problemy z kradzieżami to prawda i na taką skalę. Lektura pomocna – otwierająca oczy

  • Rewelacyjne książki. Dużo wiedzy i często takiej nieoczywistej, a przydatnej. Autor – czuje się, ze praktyk, dobrze się czyta.

  • Świetna książka dla osób które chcą zrobić karierę w gastronomii,, polecam

  • Rewelacyjne książki. Dużo wiedzy i często takiej nieoczywistej, a przydatnej. Autor – czuje się, ze praktyk, dobrze się czyta

  • Jak się nie ma doświadczenia w gastro, to wydaje się niemożliwe, że te wszystkie opisane problemy z kradzieżami to prawda i na taką skalę. Lektura pomocna – otwierająca oczy

  • Dobry poradnik, dużo uporządkowanej praktycznej wiedzy. Wartościowa lektura jak się otwiera pierwszą knajpę i jak się ma już trochę doświadczenia.

  • Świetna książka dla osób które chcą zrobić karierę w gastronomii,, polecam

  • Ciekawa, przerażające, dla właścicieli o mocnych nerwach. Niestety prawdziwa. Wszystko się sprawdza 100/100, najgorsze że wszystko naraz.

Call Now Button