Tagged: efektywnarestauracja
- This topic has 4 replies, 5 voices, and was last updated No Replies by Aleksander.
-
AuthorPosts
-
18/11/2015 at 12:58 #1093Anonymous
Cześć pracuję w niewielkiej kawiarni i szukam sposobów na reklamę. Robiliśmy ulotki, “hity dnia”, mamy facebooka. Co jeszcze można zrobić?
23/11/2015 at 20:58 #1186Ja organizuję wydarzenie na fb o otwarciu i proszę znajomych o polecenie. A offline bedziemy chodzić z poczęstunkiem.
30/12/2015 at 11:58 #1517PRacowałem dlugo jako kelner w Wałbrzychu i mogę powiedzieć tyle że najwięcej daje dobra lokalizacja i umiejętne oznakowanie lokalu. Jego wystrój, zapach i atmosfera są najlepszą reklamą.
19/05/2016 at 08:37 #4900Mam nadzieję, że trochę pomoze:)
1.Funkcjonalna strona internetowa. Pomóż klientom znaleźć swoją restaurację! Upewnij się, że posiadasz zoptymalizowaną stronę internetową, która informuje i zachęca gości do skorzystania z twoich usług. Rozbuduj stronę o wersje mobilną. Utwórz możliwość zamawiania dań online. Załóż bloga, na którym będziesz zamieszczać aktualne wydarzenia z życia twojej restauracji. Zainstaluj wtyczki profili społecznościowych, na których jesteś obecny- FB, PINTEREST, gOOGLE+, lINKEDID, SNAPCHAT, TWITTER
2. Wyszukiwarka Google. Bądź widoczny w wyszukiwarce! Możesz pozycjonować swoja stronę za pomocą firm wyspecjalizowanych w tej dziedzinie lub za pomocą reklam bezpośrednio w Google Adwords. Utwórz również profil firmowy Google+, gdzie możesz zamieszczać zdjęcia, aktualne promocje itp.
3. Załóż wizytówkę w różnych bazach firm, które pomogą pozycjonować Twoja stronę w wyszukiwarce. Dostępne są opcje płatne i bezpłatne. Sam wybierz, która najbardziej Ci odpowiada.
4.Blogerzy. Zaproś do współpracy blogerów. Zapytaj się, czy mogą zrecenzować twoją restaurację w zamian za np. posiłki itp. Pozytywna ocena pomoże w zbudowaniu lepszej reputacji twojej firmy.
5. Media społecznościowe. Angażuj swoich fanów! Prowadź konkursy, rozdawaj nagrody. Jest to świetny sposób aby zwiększyć swoja bazę klientów. Dając im wygrać wspaniałe nagrody zwiększysz szansę na ich powrót
6.Rozpocznij współpracę z innymi lokalnymi firmami. Dzięki takiej współpracy możecie odnieść obopólne korzyści. Prowadząc restauracje możesz współpracować np. z salonem kosmetycznym – nie ma konfliktu interesów, a oferując darmowe próbki, vouchery ze zniżką możesz przyciągnąć uwagę nowych klientów. Wymieńcie się linkami na stronie internetowej, poinformujcie o akcji na waszych profilach społecznościowych.
7. KAŻDA OPINIA NA WAGĘ ZŁOTA!
Zachęcaj gości do dodawania w Internecie opinii na temat twojej restauracji. Monitoruj je i na bieżąco odpowiadaj na komentarze. Z każdych negatywnych uwag wyciągaj wnioski i odpisuj na nie z szacunkiem. Każdy pozytywny komentarz jest na wagę złota, gdyż przy wyborze danego lokalu klienci sugerują się własnie nimi!
8. Video-marketing : nagraj film promujacy usługi, dzięki któremy szybciej zapoznasz gości z oferownymi daniami 🙂 nagrywaj krotkie filmiki na FB np. Kelner Tomek poleca rewelacyjne ciacho z soczystymi ruskawkami i niebianską czekolada…Powodzenia!
07/11/2017 at 11:05 #9648Pomysłów na skuteczną reklamę jest wiele, to wszystko zależy od budżetu tak naprawdę 🙂 Obecnie jedną z najlepszych form marketingu moim zdaniem jest reklama w social mediach (nie tylko na facebooku, ale też instagranie i wielu innych portalach). Można robić różne konkursy, w którym ludzie za polecenie Twojego miejsca odpowiedniej ilości znajomym mogą wygrać darmowy posiłek, dzięki temu Twój profil trafia do większej ilości osób. Dobrze zaprojektowana i wypozycjonowana strona internetowa też jest niezwykle ważna ponieważ ludzie często szukają pomysłów na wyjście w wyszukiwarkach internetowych, więc jak Twoja strona będzie widniała pod frazą np “przytulna kawiarnia w Warszawie” to będzie to świetna reklama 🙂
wposażenie gastronomii: www.gastrosalon.pl
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.