W najbliższym czasie wybieram się na obejrzenie miejscówki na mój lokal. Robię listę rzeczy, o które trzeba zapytać, może coś dorzucicie:
– długość umowy, czy wystawiają fakturę
– Śmieci? czy umowa przewiduje wywóz, czy w zakresie najemcy
– woda? (refaktury, czy trzeba jakoś załatwiać umowę z wodociągami?)
– Centralne Ogrzewanie? (czy jest, jaki, jaki koszt?)
– Gaz? (czy jest instalacja gazowa w lokalu/kuchni)
– Ciepła woda? (czy jest z ciepłowni, czy jakiś junkers, czy bojler elektryczny?)
– Ochrona? (czy budynek jest ochraniany przez jakąś firmę?)
– wentylacja/klimatyzacja? (rodzaj, mniej wiecej jak idzie instalacja, któredy, czy są jakieś urządzenia wymuszające obieg?)
To na chwilę obecną narodziło mi się w głowie, może macie jakieś pomysły? Obiekt jest po lokalu gastronomicznym, ok roku stał pusty. Zobaczymy co to będzie, mam nadzieję, że będzie dobry na moje potrzeby.