Reply To: Promocja kawiarni

#4900
Efektywna
Użytkownik

    Mam nadzieję, że trochę pomoze:)
    1.Funkcjonalna strona internetowa. Pomóż klientom znaleźć swoją restaurację! Upewnij się, że posiadasz zoptymalizowaną stronę internetową, która informuje i zachęca gości do skorzystania z twoich usług. Rozbuduj stronę o wersje mobilną. Utwórz możliwość zamawiania dań online. Załóż bloga, na którym będziesz zamieszczać aktualne wydarzenia z życia twojej restauracji. Zainstaluj wtyczki profili społecznościowych, na których jesteś obecny- FB, PINTEREST, gOOGLE+, lINKEDID, SNAPCHAT, TWITTER
    2. Wyszukiwarka Google. Bądź widoczny w wyszukiwarce! Możesz pozycjonować swoja stronę za pomocą firm wyspecjalizowanych w tej dziedzinie lub za pomocą reklam bezpośrednio w Google Adwords. Utwórz również profil firmowy Google+, gdzie możesz zamieszczać zdjęcia, aktualne promocje itp.
    3. Załóż wizytówkę w różnych bazach firm, które pomogą pozycjonować Twoja stronę w wyszukiwarce. Dostępne są opcje płatne i bezpłatne. Sam wybierz, która najbardziej Ci odpowiada.
    4.Blogerzy. Zaproś do współpracy blogerów. Zapytaj się, czy mogą zrecenzować twoją restaurację w zamian za np. posiłki itp. Pozytywna ocena pomoże w zbudowaniu lepszej reputacji twojej firmy.
    5. Media społecznościowe. Angażuj swoich fanów! Prowadź konkursy, rozdawaj nagrody. Jest to świetny sposób aby zwiększyć swoja bazę klientów. Dając im wygrać wspaniałe nagrody zwiększysz szansę na ich powrót
    6.Rozpocznij współpracę z innymi lokalnymi firmami. Dzięki takiej współpracy możecie odnieść obopólne korzyści. Prowadząc restauracje możesz współpracować np. z salonem kosmetycznym – nie ma konfliktu interesów, a oferując darmowe próbki, vouchery ze zniżką możesz przyciągnąć uwagę nowych klientów. Wymieńcie się linkami na stronie internetowej, poinformujcie o akcji na waszych profilach społecznościowych.
    7. KAŻDA OPINIA NA WAGĘ ZŁOTA!
    Zachęcaj gości do dodawania w Internecie opinii na temat twojej restauracji. Monitoruj je i na bieżąco odpowiadaj na komentarze. Z każdych negatywnych uwag wyciągaj wnioski i odpisuj na nie z szacunkiem. Każdy pozytywny komentarz jest na wagę złota, gdyż przy wyborze danego lokalu klienci sugerują się własnie nimi!
    8. Video-marketing : nagraj film promujacy usługi, dzięki któremy szybciej zapoznasz gości z oferownymi daniami 🙂 nagrywaj krotkie filmiki na FB np. Kelner Tomek poleca rewelacyjne ciacho z soczystymi ruskawkami i niebianską czekolada…

    Powodzenia!

    Call Now Button