Książki gastronomiczne

Ciemna strona gastronomii – Jan Mołoniewicz

ciemna strona gastronomii książka

Jak skutecznie przeciwdziałać kradzieży pracowniczej

„Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby.”  Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem?

Czy w Twoim lokalu zdarzają się takie sytuacje?

  • Niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi
  • Częste awarie kasy fiskalnej
  • Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem
  • Nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca
  • Prezenty przekazywane pracownikom przez dostawców

Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz co najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej. Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne:

  • W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży
  • Nieuczciwy kelner lub barman może ukraść nawet kilka tysięcy złotych miesięcznie.
  • Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%. Zatem do dzieła.

Zostaw komentarz

Oceń książkę

komentarz

  • Jak się nie ma doświadczenia w gastro, to wydaje się niemożliwe, że te wszystkie opisane problemy z kradzieżami to prawda i na taką skalę. Lektura pomocna – otwierająca oczy

    (5/5)
Call Now Button